• صبرو شکیبایی در نیکیها

    «همانطور كه براى آن كسى كه از تو قرض گرفته جايــز نيست كه اداء آن را به تأخير بينــدازد، پس براى تو هم جايز نخواهد بود كه با اين كه مى دانى او تنگدست است از او مطالبه كنى.»

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

    كَما لايَحِلُ لِغَريمِكَ أَنْ يَمْطُلَكَ وَهُوَ مُؤْسِرٌ فَكَذلِكَ لايَحِلُّ لَكَ أَنْ تَعْسِرَهُ إِذا عَلِمْتَ أَنَّهُ مُعْسِرٌ

  • مشارکتدر نیکی و احسان

    « يکديگر را درکارهای نيک و احسان و پرهيزگاری ياری کنيد و برگناه و ستم و تعدی همدست نشويد و از خدا بترسيد که عقوبت او شديد است »

    سوره مبارکه مائده آیه دوم

    وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ وَ لا تَعاوَنوا عَلَى الإِثمِ وَالعُدوانِ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ

  • بویبهشت رضوان

    «كسى كه برادر مسلمانش در قرضى به او نياز پيدا كند و او بتواند قرض بدهد و چنين نكند، خداوند بوى بهشت را بر او حرام مى كند.»

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

    مَنِ احْتاجَ إِلَيْهِ أَخوهُ الْمُسْلِمُ فى قَرْضٍ وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَيْهِ فَلَمْ يَفْعَلْ حَرَّمَ اللّه عَلَيْهِ ريحَ الْجَنَّةِ

  • 1
  • 2
  • 3
  • همه
  • اساسنامه
  • صندوق
  • تسهیلات
  • تکریم
  • امانتداری
  • رضایت
  • کارآمدی
  • عنوان
  • تاریخ

ارتباط مستقیم با مدیر عامل

منشور اخلاقی کارکنان صندوق قرض الحسنه کوثر

ما کارکنان صندوق قرض الحسنه کوثر در راستای اصول اعتقادی مان در زمینه تکریم انسان ها، ارج نهادن و ارزش آفرینی برای مشتریان و سازگارتر کردن رفتارهای شغلی مان با انتظارات آن ها، منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای خود قرار داده ایم و متعهد به اجرای آن در خدمتگذاری به شما هستیم.

  • بر این اعتقادیم که قرض الحسنه، امری است که مورد تأکید قرآن کریم و دارای اجری مضاعف است، از این رو با خلوص نیت تمام تلاش و کوشش خود را به این مهم معطوف خواهیم داشت.

  • بر این اعتقادیم که ضمن تکریم و تلاش برای جلب رضایت مشتریان و توجه ویژه به انتظارات و نیازهای آنان، با اتکاء به خداوند متعال در پی تحقق اهداف صندوق باشیم.

  • بر این اعتقادیم که امانت داری، صداقت، تواضع و مسؤولیت پذیری، پشتوانه محکم اعتماد مشتریان به صندوق می باشد، لذا کوشش در آراستن خویش به این صفات را واجب می شماریم.

  • بر این اعتقادیم که وقت شناسی، تعهد و دقت در عرصه خدمات مطلوب بانکی به مشتریان و رعایت حقوق ایشان، از مهمترین وظایف ما می باشد.

  • بر این اعتقادیم که رعایت ادب، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، احترام، تکریم توأم با رفتاری صمیمانه و دوستانه در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع وظیفه ماست.

  • بر این اعتقادیم که خوب گوش دادن به سخن مشتریان، مهمترین اصل در برقراری ارتباط درست است و لذا تلاش برای دستیابی به این مهم را لازم می دانیم.

  • بر این اعتقادیم که راهکارهای جدید خدمات بانکی و اصلاح امور از طریق پیشنهادها و رهنمودهای مشتریان به دست می آید، لذا پیشنهادات و راه کارهای مطلوب را با دیده منت پذیرا هستیم.

  • فرآیندها و روش های انجام کار را با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی فعالیت ها مورد بازنگری قرار داده و در راستای اصلاح و بهبود آن کوشا هستیم.

  • با تأکید بر توسعه بانکداری الکترونیکی حتی المقدور موجبات مراجعه حضوری به شعب را حذف و با ارائه خدمات بروز در راستای تسریع و تسهیل امور مشتریان کوشا هستیم.

  • اطلاعات مربوط به مشتریان را همانند پس اندازهای آنان، امانتی نزد صندوق تلقی نموده و از دسترسی غیر مجاز و غیر قانونی سایر افراد به این موارد جلوگیری می نمائیم.

    منشور اخلاقی کارکنان صندوق قرض الحسنه

شما با کدام روش اقساط خود را پرداخت می نمایید؟

مراجعه حضوری - 9.1%
مراجعه به سایر صندوق های قرض الحسنه - 0%
مراجعه به یکی از شعب بانک ملت - 6.1%
پرداخت از طریق اینترنت - 51.5%
پرداخت از طریق وب سایت صندوق - 33.3%
زمان رأی گیری پایان یافته است